...jag är bra...

Sjukskriven !
Såklart jag inte är sjukskriven. Fick en sjukskrivning på två veckor men...
jag tycker det är kul att jobba. På riktigt. Så sitter hemma och knölar mig igenom dagens arbetsuppgifter.
 
Så jag är nog jordens sämsta på att var sjukskriven. Något måste man vara världsbäst på.
Världsbäst på att vara världssämst på att vara sjuk.
 
Vad är jag mer duktig på?
Jag är duktig på att vara människa. Riktigt grym faktiskt.
Jag får människor att skratta.
Jag är en fantastisk mamma.
Jag är duktig på att gå till min sjukgymnastik.
Jag är bra på mitt jobb.
Jag är bra på att göra saker.
Jag har en sjukt stark kropp när den inte är sjuk.
Jag är bäst på att spotta ideer.
Jag är duktig på att vara tokig.
Jag är världsmästarinna i fikande.
Jag är en bra vän.
Jag är nog en ganska bra ovän också.
Jag är en bra tänkare, skrivare och medmänniska.
 
 
Och nej, jag tänker inte fortsätta listan med mina utvecklings-potential områden.
Det har varit så mycket skit att jag förtjänar att bara vara bra.
 
 
JAG ÄR BRA.
 
PUNKT
 
 
 
 
 
Taggar: bra, bäst, knä, operation, skada;

Kommentera inlägget här :