...vad fan hände? Egentligen...

Shopping är nog något av det tråkigaste jag vet.
På riktigt.
Kan bero på att jag har förmågan att se vad som är snyggt och vad som är fult men jag har INTE förmågan att se vad som skiljer den fula outfitten från den snygga.
 
Så någon "Dagens-Outfit" kommer ni aldrig få i den här bloggen. Dagens Outfit är alltid "vad jag råkar grabba tag i först i garderoben". Har jag tur sätter jag inte på tröjorna ut-och-in. Det har hänt flera gånger...

Igår var det dock akut-shopping. Gummistövlar. Till barnet.
 
Kommer ut från Nova med ett par gummistövlar.
 
Och nya underkläder för 1500 spänn. Och fattar inte riktigt vad som hände.
 
Men känner mig riktigt nöjd.
Jag har pengarna.
Jag behöver underkläder
Jag har inte köpt underkläder sedan Hedenhös (de flesta av mina underkläder är producerade av garvat getskinn ;-p )
 
Hade jag varit en riktig influencer hade ni fått en bild.
Men det är jag ju inte.
 
Jag hatar ju att shoppa.
 
Så ni får istället använda er av fanatsin.
Rita en bild och skicka till mig. Eller nått
 
 
 
Taggar: Lund, change, novalund, shopping, underkläder;

Kommentera inlägget här :