...känslan att inte bli tagen på allvar...

Fredags: kunde knappt gå.

Lördag: kunde gå men höften small till ett par gånger. Varje gång gör det så ont att jag får tunnelseende. Är på väg att svimma. Sedan gör det ont en halvtimma för att långsamt ebba ut.

Söndag: vågar knappt gå för det small så många gånger igår.

Jag är helt knäckt.

Ortopeden säger att de inte vill göra något eftersom jag har en vinkel på höftleden som gör att jag riskerar få artros. Men helt allvarligt, i tre dagar har jag inte ens kunnat gå och varit på väg att rasa ihop tre-fyra gånger. Jag vågar som sagt inte resa mig alls idag.
Ska jag ha det såhär i resten av mitt liv för att jag eventuellt kommer få atros några år i förväg?
Jag är personen som tränade elitgymnastik med en förskjuten disk i ryggen under flera års tid. Jag gnäller inte.
Just därför känns det som om ortopeden inte tar mig på allvar. 
Jag vet inte vad jag ska göra. Ledsen.

Smärta klarar jag av men när alla mina kroppsfunktioner liksom lägger av för det smäller till då kan jag inte göra något åt det. 

Maktlös
Taggar: artros, höft, labrum, ledsen, maktlös, ont, ortoped, skada;

Kommentera inlägget här :