...swisha fel...

Strax innan jul blev jag rik. En felswishning sent sent en lördagskväll. Oj oj...
Några dagar senare får jag ett sms

Jag funderade lite smått på vem som inte betalat tillbaka hela summa  ? Är inte det något man bara gör? Summan gick tillbaka till Sanna. Efter en vecka kommer det med posten ett paket med en chokladask och ett kort från Sanna.
Det var verkligen inte nödvändigt. Men, det är sådant här som gör en människa glad. När andra människor visar tacksamhet och glädje över de handlingar man väljer att utföra. Det är då människor fortsätter utföra dem, de goda handlingarna.
Så min uppmaning till alla : ni glada - visa det ! Är ni tacksamma - visa det ! Det finns liksom inget att dölja.

Och tack Sanna för chokladen - min och dotterns favorit så du gjorde inte bara mig glad. Glädje smittar snabbare än vinterkräksjukan. ❤



Taggar: fel, glädje, smittar, swisha;

Kommentera inlägget här :