...tokiga människor...

Jag tror att jag inräknas i den gruppen av människor som går under rubriken 'tokiga'. Ord slinker ur mig, jag har inga boxar och jag är inte rädd för att säga vad jag tycker.

Men vill dock påpeka att jag blir lite irriterad när människor omkring mig påstår att jag inte har några spärrar. För hade ni vetat allt som snurrar i mitt huvud, alla 'tänk om man skulle...' och alla åsikter som jag har som faktiskt stannar i mig, få hade ni aldrig påstått att jag inte har spärrar.

Jag har massor av spärrar men mina tankegångar har däremot inga hinder. Det är skillnad.

Idag skulle jag göra mig vacker. Är värdelös på det där med frisör också ( tillsammans med shopping, smink och allt annat du kallar kvinnligt). Min frisör skäller på mig en gång i halvåret när jag lyckas ta mig dig att har man sådant hår som jag måste jag gå mycket oftare.  Jag tänker att det är sjukt att man ägnar mer tid att gå till något som tar hand om ditt hår än som tar hand om dina tänder. 
Nåväl, han har rätt. 

Min frisör är också lite tokig. Han heter Bassir och var med i 'Halv Åtta Hos Mig' för några veckor sedan. Han tänker också utanför boxen och har därför låtit lyfta in ett piano i sin frisösalong. Numera finns där även en gitarr. Och när man sitter där med folie runt huvudet så får man höra persiska visor. 


Helt galen människa. Men hjärtat på rätta stället och en duktig frisör. Underskatta och se aldrig ner på människor som är annorlunda. Försök istället lära dig av dem. De kan tänka tankar som du aldrig hade kunnat komma på.

Denna gången blev jag lite blondare. Eller som Bassir sa,: 'Nu är du Jennifer Aniston' 


Väntar bara på att lönechecken ska bli densamma.

Och eftersom jag numera är blondin så måste jag ju agera därefter.

- ÅÅÅÅÅH,  DAMMSUGAREN ÄR TRASIG !! DEN SUGRN INTE'


Så det var nog dags för Jennifer Aniston att gå och lägga sig. Godnatt! 
Taggar: IT-girl, Lund, attityder, kvinnligt, shopping, utseende;

Kommentarer :

#1: Dog Carrier Backpack 60 Lbs

Amazing post! We are linking to this article on our website.

Keep up the great writing.
King regards,
Demir Dencker

skriven

Kommentera inlägget här :