...min absolut bästa egenskap...

Är min återstudsande själ.
Förmågan av själen att slå i väggen och studsa tillbaka och så småningom hitta en annan väg över.
Passivitet är inte min grej.
Men. Så här ligger det till.
Vänster höft har inte ett rätt. Jag borde ha mer ont än jag har eftersom jag har skador som går ända ner till benen. Min sjukgymnast undrade hur det hade kunnat missats på två magnetsröntgen och tre olika slätröntgen.
Ja du...
Idas Unika Kropp
Frågade min sjukgymnast om jag var deras jobbigaste patient någonsin. Det var jag inte, men en av deras mest 'intressanta'. 😂
Just nu funderar jag mycket på vad meningen med livet är. Jag har inte ont. Om jag inte gör något. Går jag småpromenader, kör min sjukgymnastik och 
Det är där jag befinner mig i tankarna: 
Vad är meningen med livet? 
En sådan liten fundering som jag måste lösa. Den tillsammans med :
Vad kostar tid ? 
Små frågor i livet som jag alltså måste lösa.
 Jag funderar också på varför normala människor med min ledkvalitet inte kan resa sig ur sängen när jag själv inte haft en sjukdag ? Jag tror på allvar att det är något fel på mina nervbanor. Också.

Två helt normala människor.

Taggar: höft, höftprotes, ont, operation, protes, skada, smärta, träning;

Kommentera inlägget här :