...blandade bilder...

Korrelation?
Eller bara en helt sjuk rubriksättning...
 
 
 

 
På samma ämne. 
Inflation 2022
Nu gäller det att spara pengar och se till att man för mest valuta för pengarna.
 
 
 

Banta är ute.
Nu slutar vi body-shama!
 
...och gör reklam för bensinstations-kedjor när vi ändå är igång.
 
 
På samma tema.
Jag diskuterar politik på messenger...
 
 
 

 
Avdelning:
När man inser att reklam på sociala medier inte har särskilt höga krav på formuleringar
 
Kattleksaker som suger.
Tur de iallafall inte sög fetballe
 

 
Only in Malmö
 
Only in Lund
 
Kan orsaken vara att man brevid sjön Sjön byggt vägen Vägen?
Eller har någon förgiftat ön Ön som ligger i sjön Sjön?
 
Que sera Sera?
 

 
 
När bästisen hittar preventivmedel hos Kontorsgiganten inom kategorin 'kontor'
 
 
 

Avdelning:
Produkten jag verkligen inte fattade att jag behövde...
 
 
 
 
 
... och fortfarande inte fattar.
 

 
Jag kommunicerar med lurendrejare på Facebook Marketplace
 
 
 
 
 
 

 
När trovärdiga Facebook-tester visar dig sanningen
 
 
Nu ska jag bara hitta min livmoder och två gubbar samt pippa galet för att hinna innan jag dör....
 
Easy peasy
 

 
Slutligen.
 
Älska Tage
 
 
 

Kommentera inlägget här :