... weekend...

Andas...det bästa som finns är veckoslut som är helt oplanerade. 

Okej jag ljög

Men jag har inte bestämt mig vilket av mina 10 förslag som ska göras. Skönt.

Veckoslutet började bra. Fick visa leg på Systemet. 



Funderar över de olika faserna man får igenom som speglas av Systembolaget. 

1. När man går med mamma och pappa och ingen bryr sig

2. När mamma och pappa inte får köpa för att de troligtvis ska langa

3. När man inte ens försöker köpa för att de bergsäker frågar om leg.

4. När man trånar efter att nå den där ålder att man får visa legget

5. Man fyller 20 och stolt visar legget och köper en cider med mer socker än alkohol

6. När man suckar och visar legget varje gång de frågar.

7. När man blir förvånad första gången man inte behöver visa legget

8. När man blir jätteglad över att visa legget

Sedan börjar det om på 1 men man själv är mamma eller pappa.
Jag befinner mig på 8-an i kombo med 1.




Kommentera inlägget här :