...Norrland levererar Paradise Hotel. ..

Det är tur att man reser med en hög tonårstjejer som kan förklara för en totalt oinsatt vad som är meningen med livet :

- Det gör ingenting om flyget är sent för vi sitter typ bredvid en kändis.
 
 
 
Hmm... Idas hjärna går i högvarv. Stockholm-Umeå. Vem kan det vara? Sverker Olofsson?  Staffan Ling?  Lever de förresten?  Måste googla.
 
Inser någonstans här hur hopplöst efter jag faktiskt är. 
 
Det visade sig att center of attention är en PH-deltagare iklädd kavaj, jeans och pilotsolglasögon.
 
Åkte dock hela vägen med grabben i stolsraden bakom utan att fatta eller komma på vem han var och vad han uppnått i sitt liv för att förtjäna att bli känd. Kände mig obeskrivligt gammal;
- Men asså Iiiida. Det var ju han som var med Saga Scott. Han är jättesnäll!
 
 
 
Okej...jaså....han...
 
- Asså om vi störtar nu så dör vi med en kändis!
 
Tyckte det var synd att Sverker Olofsson inte var med på planet. Roligare att störta med en kändis man har koll på.
 
Kristian Täljeblad heter tydligen PH-grabben som fick äran att spana in min häck på väg ut från planet. Grattis Kristian! 
 
Misstänker samtidigt att jag aldrig någonsin har varit tonårstjej. Kan aldrig tänka mig det. Måste ha hoppat över det.
 
 
Taggar: IT-girl, Paradise Hotel, barn, flyga, kristian, ling, norrland, olofsson, staffan, sverker, täljeblad, umeå, örnsköldsvik;

Kommentera inlägget här :