...Vi är igång!!!

Så där 1 timme och 15 min in i sändning efter 12 timmars arbetsdag.
Kommer rakt in i boyband med Björn Gustavsson, hans bror, Eric Saade och... och... Mumsen!!

Och där kom Loa Falkman
Och Casper Jarnebrink

Men vilken röra.
Hela huvudet är fult med saker

Dömt NM i Kisakallio.
Varit girlboss hela dagen.


Carina Berg ser ultra-Marilyn Monroe ut
Belgien ger 12an till Cazzi Opeia.

Jag gillar Cazzie Opeia (som jag tror jag lärt mig stava nu tillsammans med typ kanske Azwebaijan)

Irland ger 12an till Medina
Malta skriker och säger 'Theeese AAAR DÄÄÄ POOOOJNTS' och ger 12an till de norsla chokladknapparna M&M

Serbien snackar svenska och ger 12an till M&M

Australien ser ut att skickat en man från en 70-tals vuxenfilm från Tyskland att läsa upp siffrorna och ger 12an till Norge.

Island gillar också Norge och ger dem 12 an.

Sen kommer Tyskland. Och den presentatöten ser inte alls ut som vuxenfilmsmaterial från 70-talet.

Cypern ser ut att sitta hemma i ett vardagsrums-teamsmöte. 12an till M&M


Nu blir det snabbrepriser.
Jag ser att Annika Wickihalder har Carola-fläkt på max. 

Nu är det lite andning. Jag har jobbat nästa hela dagen förutom när Bonow släpar ut mig i finska skogarna för att leta bastustugor och kåtor.

Jag som missat.... vad har Ronny 'meningslösa-prataren' på sig? Någon form av boa? 
Eller har han snott någon av finskornas gympadräkter från NM?
😬

Nu ger Kristian Luuk Björn Gustavsson rådet att inte känna efter med hjärtat utan 'ge folket vad de vill ha'
Oooh.... favorit i repris?

Jag har lite problem med bloggen. 
Den fattar inte Finland-tid så om den försvinner när ni uppdaterar, gör det igen. Den kommer tillbaka 

Björn Gustavsson gör en ny version av klassikern.
Åååååh... det blir en duett med Carina Berg!!!!
Klassiker


Björn Gustavsson tackar Riksbanken för höjningen av styrräntan som gjorde att han kom tillbaka.
Det är mycket vi alla har lust att tacka ja till tack vare Riksbanken. Det är inte döma NM i gymnastik man tackar ja till...Varför man tackar ja till det kan vi diskutera i annat inlägg. 

Nu blir det poäng där Marcus och Martinus kommer få mest.
Det går i en himla fart här nu. Hittills har Smash Into Pieces fått mest.
Nu står det mellan Medina, CazziOpeia eller de norska chokladknapparna.
De sistnämnda vinner

Nu står det mellan Medina eller norska chokladknappar.
Jag gillar båda.
Tvillingarna behöver 20 poäng. 🤣🤣🤣
Det är inte ens spännande

Nu kramar alla varandra.
Och gråter.
Nu vet jag är svag för folk som gråter av glädje.

Speciellt när norska tvillingar i latexbyxor gör det. 
Det är jättevackert.

Nu kramar de typ hela Friends Arena. 
Covid no more?
Är vinterkräksjukan också utrotad?

Nu.
Är det slut.

Det är sorgligt.
Behöva vänta i 1 1/2 månad innan Eurovision.
Och hur ska klara mig?
Hur ska ni klara er utan världens bästa Melloblogg?

Men vi har mycket se fram i vår.
Efter Eurovision är det ju EU-val och det ser ni väl också fram emot? 
EU-valslajvbloggen!!!

Men det närmsta vi har att se fram emot är NM i DuoTrio samt grenfinaler i Kiisakalio i Finland imorgon.
Men den lajvbloggen får Petra Wallenberg stå för.

Puss på er!
Over
And
Out




Kommentarer :

#1: Petra lajv

NM finalerna imorgon blir dubbade på finska. Vi delar vara ut 12:or.
Juniori duoeskki: 12 poängi till Sveriggiekolmonen. Seniori duetskki: 12 poäängi Sveretskki: individuelltiu 12 poängski till Sverigeski 🇸🇪 🤣🤣 Hejja mig 🤩

Svar: Hahahahhhaha! 🤣 Och frågan är vilken finsk duo som kommer i vuxenblöja och ligger i ett ägg
Idaindaworld

skriven

Kommentera inlägget här :