Patetiska Ida!

Jo jag vet att det blev lite puttenuttigt, patetiskt och fjantigt igår...
För att förtydliga; jag är en oerhört självständig kvinna som inte behöver en man att ta hand om mig.
Jag klarar mig själv - men det är lite mysigare med en man som tar hand om mig... ;-)


Pluttenutt-blommor man får skickat till sig på jobbet från en man som jag egentligen inte behöver för jag är en stark och självständig kvinna...


Annars har dagen ägnats åt att få undan det värsta innan semestern. Kommer ligga finfina högar när jag kommer tillbaka.

Här är utlovade vårtecken från dagen

      

Klockan 06:30 - på väg till jobbet. Man ser faktiskt omgivningen!



Klockan 07:30 - öppna fönster på kontor utan att frysa!


Fredags-glass för att fira våren!

MAGNUM GOLD
Första intrycket: Scary. Hela skalet är guldfärgat. Lite "jag-kommer-nu-få-cancer"-varning

Utseende: Känns efter att cancer-nojan lagt sig snygg och lyxig. Känner sig som Anna Anka som äter 24-karats guld bara för att.

Smak: Smakar GB gräddglass med OHOJ kolasås. Eftersom jag älskar GB gräddglass med OHOJ kolasås är smaken väl godkänd.

Kommer köpa igen: Ja


12:30 - sitter på marken och väntar på bussen

Första mysiga mark-sittandet på hela året.
Är på väg till frisören. Blev blondare och vackrare. Nu ska jag bara vänja mig!

Johan har fått köra Leo till Tollarp. Se Tollarp och sedan dö. Grattis Johan! :-)
Är väldigt sällan ensam hemma. Tycker det är skönt - oerhört skönt.

Trevlig helg allihopa!

Kommentera inlägget här :