Vilken dag är det idag?


Här spretas det


Träffade lilla Almas pappa i korridoren igår.
Vi konstaterade att en sak som alla vi föräldrar har gemensamt är att vi inte har någon som helst tidsuppfattning. Att det var lördag igår upptäckte jag och Johan när vi var nere på stan kl 16 för att äta lunch.
Att vi åt lunch så sent har jag ingen aning hur det hände. Det var full rulle...

På något sätt flyter timmarna in i varandra. Hade det inte varit för Uffe och Leo hade nog tidsuppfattningen blivit helt skev. Nu sover vi iallafall hyfsat nog på nätterna.
Men om det är måndag, onsdag eller söndag... Dagarna bara flyter in i varandra och de är alla likadana.

TV har jag knappt tittat på den senaste månaden. Nyheterna läser jag i sjukhus-pauserna eller till pumpningen. Bloggen och facebook uppdateras samtidigt. Saknar tider att passa. Konstigt nog...



Jag måste sluta säga "sjukhus".
Xana är inte sjuk. Hon behöver bara hjälp.

Lasarett är bättre.


Kommentera inlägget här :