...jag har svårt att se mig själv som en produkt...

 
Varför vill jag inte kalla mig influencer? Varför vill jag inte sträva efter att bli det?
 
Därför jag aldrig kommer klara av att kalla mig själv för en produkt
Jag kommer aldrig kalla mig själv en produkt.
Det arbete som jag utför ser jag som en produkt men jag som person är ingen produkt. En produkt måste man utveckla efter efterfrågan för att fortsätta kunna sälja den. Man måste anpassa den till tiden och man måste förändra den för att kunna konkurrera med utbudet. Min person ska inte vara en del att en marknad. Min person är min egen.
 
Bloggen finns för att jag gillar att skriva och tydligen gillar en hel del att läsa vad jag skriver. Jag är rätt övertygad om att jag hade kunnat utveckla bloggen och mina andra sociala medier men då hade jag tvingats skriva om saker jag inte vill skriva om bara för att andra vill eller väcka uppmärksamhet .Jag hade behövt skriva om ämnen som inte väcker spännande tankar hos mig utan för att det väcker tankar hos andra. Jag hade tvingats göra saker bara för att dokumentera dem för att andra vill läsa. 
 
Själv tänker jag inte lägga mitt hjärta och själ på ett fat och servera det efter andras önskemål.
Mitt hjärta är rött och stort och stenhårt och går inte att modellera med.
Min själ är vild och vacker och går inte att tämja.
 
Därför kommer jag aldrig någonsin bli en influencer men jag är glad när det jag skriver ger andra glädje. Att glädja andra är alltid en form av självuppfyllelse.
 
 
 
 
 
 
 



Taggar: influencer, människa, produkt;

Kommentarer :

#1: Rebecca

Oavsett vad du vill eller inte vill bli kallad får du acceptera att du inspirerar mig. Så min influencer är du!

Svar: <3
Ida in da world

skriven

Kommentera inlägget här :