...skip down the memory-lane...

När jag rotade fram julgrejerna häromdagen lyckades jag även rota fram den här VHS-en
 
 
Låg på topplistorna -98-99 i hela Idaversum.
Tänkte smita ner till stan och se om vi kan göra om den till digitalt format för att döma mig själv. Lovar se om jag kan göra det här offentligt för eftervärlden digitalt.
Sugna på att se?
 
🤣
 
 
När jag ändå var i farten rotade jag fram gamla gympadräkter varav jag har kvar de coolaste. Spygrön metallic. Det är svårt att vara punk när man höll på med Rytmisk Gymnastik på -90-talet men man gjorde så gott man kunde. Införskattade en spygrön metallic-dräkt exempelvis.
 
 
 
 
Taggar: landskamp, minnen, rg, rytmisk gymnastik;

Kommentarer :

#1: Peter

Jag vill såklart se landskampen på dvd sen ( eller VHS) :)

Svar: Hahaha! Ska bli Peter! När det slutar vara snöstorm i Skåne
Idaindaworld

skriven

Kommentera inlägget här :