Cirkelträning och massa annat...

I fredags stack jag ner till gymet för att delta i gammal klassisk cirkelträning introklass.

En sak är säkert - hoppa måste jag göra så länge jag bara får/kan annars kommer jag klättra på väggarna i december.

Ibland tror jag vi underskattar sådant som är gammalt och beprövat - likväl som vi ibland överskattar Aftonbladets viktnedgångstips.
Ling-gymnastik är faktiskt inte så dumt! Lovar!

Nu var Cirkelträningen knappast Ling-gymnastik men hederlig stationsträning där man ömsom styrketränade, ömsom konditionstränade.
Kroppen hänger faktiskt med relativt bra än så länge även om det resulterade i träningsvärk i främst bröstmusklerna.

Somnade sedan klockan halv tio. Sov till nio. Åt frukost.
Somnade efter frukosten. Gick ut med hunden vid 11. Åkte och storhandlade vid 12.
Åt lunch
Somnade efter lunchen.
Gick långrunda med hunden.

TRÖÖÖÖÖÖTT

Åkte hem till Robban och Pernilla på kvällen och käkade canelloni. Mums!
Somnade direkt efter Tysklands vinst i Eurovision.

ZZZzzzzzZZZZZZZ


Kramar busshållplats

Johan stack iväg tidigt på morgonen. Han ska ut och fiska...
Ni läste rätt. Visserligen jobb-relaterat men ändå. Hoppas han tar hem några ritkigt fina fiskar till ikväll!

Kommentera inlägget här :