"It"

Okej... eftersom Sofia har spridit ryktet i hela Lund med omnejd (inklusive gymet eftersom hon glömmer stänga av headset när hon pratar med mig)  så har jag väl inget val än att kläcka hemlisen:

Det bor en "It" i min mage.
"It" är med tanken på anlagen en 3 cm stor krabat med lååånga ben. Armarna är formade som en luftgitarr och benen är aldrig stilla.

När hade "It" tänkt komma till världen?
På Julafton.
Johan tycker det är perfekt för då kan han vara dragen utan att någon reagerar. Justdetsåatt...

Nästa gång får vi se till att hålla på oss lite bättre...
Typ tills den 1 Januari.
110101 är ett bra datum tycker jag!

Kommentarer :

#1: Sofia

Haha! Fan va bra jag e!

skriven
#2: Ida

Dy är grym du Sofia....

skriven
#3: Anette H-R

min mellanson är född den 23 december...inte heller så välplanerat...men det kan man inte alltid va!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :