Jag vet nått som inte du vet!

Ibland är det roligt att hålla på en hemlighet.
Nu vet jag något som ni inte vet.

HAHAHAHAHA!

Kom hem från Ledarskapsutbildning i Halmstad.
Kände mig ofokuserad efter allt som hänt senaste veckan. Livet är som en ketchup flaska.



INGET


INGET


INGET




SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP
Pommesensynsinteunderdetrösabergetdukenblodröddetdropparpågolvetojdethamnadepåminakjortaockså


Jag vet att jag slarvat med uppdateringarna. Det har bara varit på tok för mycket i livet. Normalt brukar jag vara duktig på att uttycka sådant men inte den här veckan.

Är trött men det kommer jag ur!

Lovar!

Körde ett grymt Aer-pass idag. Blev perfekt koreografi - om jag får säga det själv. Och det får jag för det är ju jag som bestämmer!

Och det är ju jag som bestämmer över mitt eget liv också.




Kommentarer :

#1: Sofia

Heja dig!

skriven

Kommentera inlägget här :