Ny vecka, nya möjligheter, nya utmaningar

Jag har en tuff vecka framför mig...
Hemtenta, prov i Köpenhamn, brorsan fyller 40, barnmorskebesök och jobb eftersom det är bokslutsvecka.
Dessutom har Xana varit snuvig hela natten och velat sova känguru = ingen söm för mamma.

Har idag suttit och gjort budgetuppgifter hela dagen. Jag vet inte vilken störd nerv jag har men jag tycker verkligen det är kul !
Flytta siffror, analysera siffror, räkna.
Idag har det varit högläsning för Xana om resultat-, likviditets- och balansbudget.

Det är ingen hemlighet att mina två svaga sidor är:

1. Göra ingenting
2. Shoppa kläder

Detta innebär att jag är en dåligt klädd Duracell-kanin.


Barnpass

Dagens visdomsord:
Läckande blöja is da shit



Kommentarer :

#1: Anonym

Jag är superbra på att handla kläder och på att göra ingenting, så vi jämnar nog ut varandra;)

skriven
#2: jenny

Så dåligt klädd är du inte! Kom till USA och du är värsta fashionistan! Får aldrig komplimanger för mina kläder hemma, men här får jag komplimanger vart jag än går!! Mycket märkligt..

skriven

Kommentera inlägget här :