Mat mat mat

Fördelen med att vara hyperaktiv är att man även kan äta mat utan att behöva fundera så mycket på kalori-innehåll. 

Jag älskar mat!

Mat ska vara rolig. Mat ska vara spännande. Mat ska vara vacker. Mat ska ha karaktär. Mat ska överraska. Mat ska vara gott.

Mat ska ha ungefär samma drag som män för att väcka mitt intresse. 
Hehe...

Mat för mig är mer än bara bukfylla 
(precis som män. Hahahah! Förlåt!! Skärpning Ida skärpning!)

I de flesta av mina bästa minnen har mat varit involverat. Det behöver inte vara fin-mat. Det kan vara de typ femtiotolv McFlurry som vi köpte under tågluff för att fira min födelsedag. Satt mitt i natten i ett ljummet Barcelona och firade födelsedag med 10 McFlurrry. 'Maten'(om McFlurrry ens går under definition 'mat') var inte exceptionell men den är en viktig del av det varma minnet.

Foto från just den dagen... sicken puma. ☺

Fördelen med att jobba på en arbetsplats med  typ miljoner konsulter, är att det slutar mycket kollegor hela tiden som bjuder på goda saker. I veckan fick vi en fantastisk frukostbuffe som var värdigt Grand Hotell. Var lycklig hela dagen.



Kommentera inlägget här :