...plockar upp märkliga saker ur byxorna...

Jag lovade att skriva om en märklig sak som hände igår. Ni vet. Vissa saker händer bara Idor. Eller iallafall den här Idan.

Igår var en bra dag. Var utomhus, gick långpromenad på stan, utomhuslunch och så vidare och så vidare. Runt 15 erkänner jag att det kan ha blivit en power-nap, sedan lite städande och 'Fantastiska Vidunder och var man hittar dem'. Runt 19 gick jag för att handla.

Halvvägs på väg till Hemköp tycker jag att mina byxor känns konstiga. Försöker diskret sticka ner handen och känna efter om det är en lapp som sitter illa. Ur byxorna drar jag ett par lösa trosor.
Det ligger alltså ett par lösa trosor i mina byxor som jag nu står i handen med i centrala Lund.


Alltså... hur är det möjligt?!?

Jag har nu i 24 timmar funderat på 
1. Hur hamnade de där?
2. När hamnade de där?
3. Hur kunde jag inte märka dem?

Har ni några teorier så dela gärna med er.

Livet med mig själv är verkligen ständigt fullt av överraskningar...


Taggar: trosor, överrasking;

Kommentera inlägget här :