...vissa dagar är bara så där sjukt jobbiga...

Briska Jordgubb & Rabarber

Vegetarisk Pizza

Glass


Långpromenad

Poserande i toaspegeln med dotter


och framför allt;
Inte ont överhuvudtaget i höften !

Det känns som en välsignelse att kunna gå en promenad utan att halta. För drygt tio dagar sedan gav nämligen jag upp och var inne på sjukhuset för att göra en blockad i höften. Blockad innebär att man sprutar in smärtstillande och kortison i höftleden. Om det hjälper vet man att problemet sitter i själva leden och inte i musklerna utanpå. Sorry to say men felet sitter uppenbart i själva leden. Jag har inte ont överhuvudtaget och kan för första gången på länge kunna fokusera på rehaba knäet. Nu får vi se vad nästa steg blir men jag har redan blivit varnad att det kan bli att skära upp mig en nionde gång. Ida - mer ärrad än Salming.

Men men... vem bryr sig om min trasiga kropp en dag som denna med pizza, cider, sol, långpromenad och poseringar?

Inte jag iallafall
Taggar: ahlgrens, briska, cider, glass, lund, pizza, restaurang, restaurangved;

Kommentera inlägget här :