...suprise - det är pandemi!

 
Gårdagens roligaste rubrik:
 
Alltså hur kan man bli tagen på sängen?
Hade Löfven knackat på min dörr imorgonbitti, bett mig ställa mig på balkongen varje morgon och sjunga svenska nationalsången för att stärka undersköterskan som bor i lägenheten under, då hade jag inte blivit förvånad.
 
Så om man blir tagen på sängen av nya restriktioner, då har man inte bara legat i sängen utan legat nerbäddad under trettiofem dunbolster sedan i februari i någon form av Törnrosa-dvala.
 
Nog med pandemi. Idag vill jag promota de som behöver promotas. Tipsar om Ebbas Skafferi. Bor ni i Lund kan ni få hemkörd mat. 
Jag resonerar som så här:
Där jag brukade sätta mig och äta, därifrån försöker jag köpa ungefär samma mängd hemkörd mat. 
 
 
 
Taggar: ebbas, lund, pandemi, skafferi, överraskad;

Kommentera inlägget här :